Jättelätt att söka finansiering till Hela Orten Rullar via Idrottslyftet – upp till 50 000kr!

Hela Orten Rullar är projektet där din förening får hjälp från förbundet att komma igång med inkluderande nybörjarskejt!
Det färdiga marknadsföringsmaterialet som ingår i projektet säkrar att alla skejtsugna barn på er ort känner sig inbjudna.
Dessutom får ni ny låneutrustning, pengar till coach-löner och mycket mer. Förutom att stärka föreningen med fler barn från ortens och världens alla hörn är det ett utmärkt tillfälle att utveckla unga blivande skateboardledare. Med tydliga instruktioner och betald arbetstid blir unga coacher snabbt en resurs att räkna med i föreningen.
Det är jättelätt att ansöka! Tryck här så hittar ni en exempelansökan. Svaren i den ansökan skall ni redigera så de passar er och sedan copy-pasta in dem i en idrottslyftetansökan på www.idrottonline.se

Om ni aldrig sökt idrottslyftet förut och är osäkra så kan ni trycka här eller kontakta fabian.ryd@sverigesskateboardforbund.se

SISTA ANSÖKNINGSDAG 2018 – 31/10!